U calciu metale si riferisce à i materiali di l'alliage cù u calciu cum'è u cumpunente principale. In generale, u cuntenutu di calciu hè più di 60%. Hè adupratu in parechji campi, cum'è a metallurgia, l'elettronica è l'industrii di materiale. A cuntrariu di l'elementi di calciu ordinariu, u calciu metallicu hà megliu stabilità chimica è proprietà meccaniche.
U metallu di calciu esiste in forma di bloccu o fiocchi, u culore hè biancu o grisgiu argentu, a densità hè di circa 1,55-2,14 g / cm³, è u puntu di fusione hè 800-850 ℃. Alloys cumuni di calcium metal include CaCu5, CaFe5, CaAl10, etc., chì sò spessu usati in l'industria di fabricazione.
U calcium metallu hè largamente utilizatu in l'industria metallurgica. Cum'è un agente riducente, pò riduce i minerali cum'è u ferru, u ramu è u piombu in metalli. Pò esse ancu usatu per purificà i metalli è trattà i rifiuti in altri prucessi. Inoltre, u calciu metallicu hè largamente utilizatu, hà una alta conductività elettrica è una resistenza à alta temperatura, è pò esse usatu in u prucessu è a fabricazione di materiale di cumpunenti elettroni.
In u campu di i materiali, calcium metallicu pò furmà differente alea cù altri elementi, cum'è calcium-aluminium alloy, calcium-lead alliage, calcium-iron alliage, etc. Sti materiali ligati hannu bona resistenza à a corrosione, forza è cunductività termale. , i campi elettrici è elettronichi sò largamente usati.
In cunclusioni, u calciu metallicu hè un materiale di lega impurtante cù una larga prospettiva di applicazione. A causa di a so bona stabilità chimica è e proprietà meccaniche, pò ghjucà un rolu impurtante in parechji campi è hè un metallu indispensabile in u campu industriale mudernu.
Tempu di post: Aug-10-2023