Nodulizer - ferrosilicone terre rare silicone magnesiumsilicon magnesium alliage

I nodulizers sò certi metalli o alleati aghjuntu à u ferru fusu per ottene ghisa sferica di grafite. I nodulizers cumunimenti utilizati in u mo paese sò ferrosiliconi di ligami di magnesiu di terra rara, è a maiò parte di i paesi stranieri utilizanu nodulizers basati in magnesiu (magnesi puri è alleati di magnesiu). , uni pochi di paesi utilizanu nodulizatori di calcium.

U grafite sferoidale in ghisa duttile hè furmatu da sferoidizazione di ghisa fusa, facendu assai più forte di a ghisa grisa è più dura di a ghisa malleable, mantenendu una seria di vantaghji di ghisa grisa. In ogni casu, u "spheroizer" utilizatu in u casting di ferru ductile pò aumentà a tendenza di a saldatura per pruduce "bocca bianca" è struttura indurita, è induce cracks in a saldatura è a zona affettata da u calore (in particulare a zona di fusione). Dunque, a saldabilità di u ferru duttile hè peghju chè quella di u ferru grisgiu.

Ingredienti Nodulizer: magnesiu, terra rara, silicium, calcium, barium, ferru, etc.;

Nodulizer mudellu: 3-8 nodulizer, 5-8 nodulizer, 7-8 nodulizer;

Dimensione di particella di nodulizer: 5-30mm (pò ancu esse trattatu secondu i bisogni di u cliente), un grossu solidu grisgiu-nìuru chì ùn supera micca 100mm!

3c4f38e5dc2a07955e850de9f45a048


Tempu di post: Jul-12-2023