Ferrosilicon hè ottenutu per smelting è ùn hè micca direttamente estratti da minerali naturali.Ferrosiliconu hè una lega principalmente composta di ferru è silicuu, chì generalmente cuntene altri elementi impurità cum'è l'aluminiu, u calciu, etc. U so prucessu di produzzione implica a reazzione di fusione di minerale di ferru cù quartz d'alta purezza (silica) o metalli di siliciu per pruduce una lega di ferrosilicon. .
In u prucessu tradiziunale di fusione di ferrosiliconu, un furnace d'arcu elettricu à alta temperatura o un fornu di fusione hè generalmente utilizatu per riscalda è fonde u minerale di ferru, coke (agenti riducenti) è fonte di siliciu (quartz o silicium metal), è eseguisce una reazione di riduzzione per preparà ferrosilicon. lega.I gasi pruduciuti durante stu prucessu sò ventilati o utilizati per altri scopi, mentre chì l'alia di ferrosilicon hè cullighjata è trasfurmata.
Ci hè da nutà chì u ferrosiliconu pò ancu esse pruduciutu da altri metudi, cum'è l'elettrolisi di u sali fusi o a fusione in fase di gasu, ma ùn importa micca u metudu utilizatu, u ferrosiliconu hè un pruduttu di lega ottenutu per fusione artificiale.
Tempu di post: 16-10-2023