Dapoi u principiu di u 2024, ancu s'è a tarifa operativa da u latu di l'offerta hà mantinutu una certa stabilità, u mercatu di i cunsumatori a valle hà gradualmente mostratu segni di debulezza, è a discrepanza trà l'offerta è a dumanda hè diventata sempre più prominente, risultatu in un rendimentu generale di prezzu lento. quist'annu. I fundamenti di u mercatu ùn anu micca vistu una mellura significativa, è a linea di tendenza cintrali di i prezzi si stende gradualmente. Ancu s'è certi cummircianti pruvatu à prufittà di a bona nutizia di u mercatu per andà longu, per via di a mancanza di supportu solidu da i fundamenti, a forte tendenza di u prezzu ùn hà micca duratu longu è prestu torna. Sicondu l'evoluzione di e tendenze di i prezzi, pudemu sparte i cambiamenti in i prezzi di u silicuu in a prima mità di questu annu in trè tappe:
1) Ghjennaghju à a mità di maghju: Duranti stu periodu, u cumpurtamentu di sustegnu di u prezzu di i fabricatori hà causatu a prima spot per cuntinuà à cresce. A causa di l'arrestu à longu andà in Yunnan, Sichuan è altre regioni, è u fattu chì hà da piglià un pocu di tempu prima di a ripresa di u travagliu durante a stagione di inundazioni, e fabbriche ùn anu micca pressione per spedinu. Ancu l'entusiasmu di l'inchiesta per u prezzu spot di 421 # in u suduvestu ùn hè micca altu, a fluttuazione di u prezzu hè relativamente limitata. I pruduttori lucali sò più inclinati à aspittà per più aumenti di i prezzi, mentre chì u mercatu downstream generalmente assume una attitudine d'aspittà è vede. In i zoni di pruduzzione sittintriunali, in particulare in u Xinjiang, a capacità di produzzione hè stata custretta à esse ridutta o fermata per una certa ragione, mentre chì a Mongolia Interna ùn era micca affettata. A ghjudicà da a situazione in u Xinjiang, dopu chì u prezzu di u silicuu hè statu continuamente abbassatu, l'entusiasmu di l'inchiesta di u mercatu hè diminuitu, è l'ordine precedente sò stati basamente consegnati. Cù incrementi limitati di l'ordine sussegwente, a prissioni di imbarcà cuminciò à apparisce.
2) A mità di maghju à u principiu di ghjugnu: durante stu periodu, e nutizie di u mercatu è i movimenti di capitali prumuvutu inseme un rebound à cortu termine in i prezzi. Dopu un longu periodu di operazione bassa è caduta sottu à u prezzu chjave di 12 000 yuan/ton, i fondi di u mercatu divergenu, è certi fondi cuminciaru à circà l'opportunità di ricuperazione à cortu termine. A fusione è a riurganizazione di l'industria fotovoltaica è u meccanismo di uscita liscia di u mercatu, è ancu i prughjetti fotovoltaici di u mondu chì sò previsti per esse custruitu da l'Arabia Saudita, anu furnitu à i pruduttori cinesi una grande parte di u mercatu, chì hè benefica per u prezzu. di siliciu industriale da u latu di a dumanda. In ogni casu, sottu u sfondate di a debule cuntinua in i fundamenti, pare impotente di cullà i prezzi cù valutazioni bassu solu. Quandu u scambiu espansione a capacità di almacenamento di spedizione, u momentu per l'aumentu hè debilitatu.
3) Da u principiu di ghjugnu finu à avà: a logica di cummerciale di u mercatu hà tornatu à i fundamenti. Da u latu di l'offerta, ci hè sempre una aspettativa di crescita. A zona di pruduzzione sittintriunali ferma à un altu livellu, è cum'è l'area di pruduzzione suduvestu entra in a stagione di inundazioni, a vuluntà di ripiglià a pruduzzione aumenta gradualmente, è l'aumentu di u ritmu operativu hà un altu gradu di certezza. In ogni casu, in u latu di a dumanda, a catena di l'industria fotovoltaica hè affruntata per perdite in tuttu u bordu, l'inventariu cuntinueghja à accumulà, a pressione hè tamanta, è ùn ci hè micca un signu evidenti di migliuramentu, risultatu in una calata cuntinua in u centru di prezzu.
Tempu di post: 19-aug-2024