Livellu di Benchmark di Efficienza Energetica è Livellu di Benchmark in Campi Chjave di l'Industria di Ferrosilicu (Edizione 2023)

U 4 di lugliu, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è altri dipartimenti anu publicatu un avvisu nantu à u "Livellu di Benchmark di Efficienza Energetica è Livellu di Base in Campi Industriali Chiavi (Edizione 2023)", chì hà dettu chì combina u cunsumu d'energia, scala, status di tecnulugia è U putenziale di trasfurmazioni, etc., per espansione ancu u campu di e limitazioni di l'efficienza energetica. In basa di i 25 livelli di riferimentu di efficienza energetica originali è livelli di riferimentu in i settori chjave, etilenglicol, urea, diossidu di titaniu, cloruru di polivinile, acidu tereftalico purificatu, pneumatici radiali, silicuu industriale, carta di carta igienica, carta di base di tissue, cotone, Fibra chimica È 11 campi cumpresi tessuti mischiati, tessuti di maglia, filati è viscosa fibre di fiocco, è ancu espansione u scopu di a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di risparmiu d'energia è di riduzzione di carbonu in e zone industriali chjave. In principiu, a trasfurmazioni tecnologica o l'eliminazione deve esse cumpletata à a fine di u 2026.

Frà elli, a fusione di ferroalloy implica una lega di manganese-silicuu (livellu cumpletu di cunsumu energeticu unità) benchmark: 950 kg di carbone standard, benchmark: 860 kg di carbone standard. Ferrosilicon (livellu cumpletu di cunsumu energeticu unità) benchmark: 1850 (minus 50) kilogrammi di carbone standard, benchmark: 1770 kilogrammi di carbone standard. In cunfrontu cù a versione 2021, u livellu cumpletu di cunsumu energeticu unità, a lega di manganese-silicuu resta invariata, è u cunsumu energeticu di riferimentu di lega di ferrosilicon hè ridutta da 50 kg di carbone standard.

c87302cb5cd8e9389fcd8ee1507cbd4


Postu tempu: Jul-07-2023