Adupratu com'è un agenti riducente in a produzzione di ferroalloys. Micca solu l'affinità chimica trà u siliciu è l'ossigenu hè grande, ma ancu u cuntenutu di carbone di u ferrosiliconu di siliciu altu hè assai bassu. Per quessa, u ferrosiliconu d'altu silicuu (o alea di silicium) hè un agentu riduzzione cumunimenti utilizatu in a produzzione di ferroalloys low-carbon in l'industria di ferroalloy.
75 # ferrosilicon hè spessu usatu in u prucessu di smelting high-temperature di magnesiu metallu in u metudu Pidgeon di smelting magnesiu à rimpiazzà u magnesiu in CaO.MgO. Per ogni tonnellata di magnesiu metallicu pruduciutu, circa 1,2 tunnellate di ferrosilicon seranu cunsumati, chì ghjucanu un grande rolu in a produzzione di magnesiu metallicu.
Per altri usi. A polvera di ferrosiliconu finamente macinata o atomizzata pò esse usata cum'è una fase di sospensjoni in l'industria di trasfurmazioni minerali. In l'industria di a fabricazione di baccelli di saldatura, pò esse usatu cum'è un revestimentu per i verge di saldatura. U ferrosiliconu d'altu silicu pò esse usatu in l'industria chimica per fà prudutti cum'è silicone.
Trà questi usi, l'industria siderurgica, l'industria di fonderia è l'industria di ferroalloy sò grandi utilizatori di ferrosilicon. Cunsumanu più di 90% di ferrosilicon in totale. Trà i varii gradi di ferrosiliconu, 75% ferrosilicon hè attualmente u più utilizatu. In l'industria siderurgica, circa 3-5 kg di 75% di ferrosilicu sò cunsumati per 1 tonna di azzaru pruduttu.


Tempu di post: Jul-20-2023